Etappe 5, Rolde - Schoonloo

We liepen vandaag, met prachtig weer, Rolde Schoonloo. De route ging vanaf Rolde eerst over een niet meer bestaande spoorlijn. links en rechts mooie doorkijkjes.
Vervolgens door het bos en over bloeiende heidevelden.
Ongeveer half 2 kwamen we aan in Schoonloo. Daar de bus terug genomen naar Rolde naar onze auto. En een kop koffie in Rolde!!! Zoals ik eerder schreef in mijn 1ste logje, ik liep het Pieterpad ruim 20 jaar geleden met 4 vriendinnen. We waren toen allevijf net 50 geworden. Nu loop ik met echtgenoot A. Al wandelend herinner ik me van alles over de wandeling van 20 jaar geleden. Helaas, vriendin J. is overleden aan een ziekte en vriendin G. door een ernstig ongeluk. De gedachte van de dag: Jannie en Gieny: de herinnering blijft!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Etappe 1, Pieterburen - Winsum

Etappe 4, Zuidlaren - Rolde